Beroende..

Oj Oj OJ Oj.. det blev inte alls som jag hade tänkte mig. Jag skulle ju va duktig och städa och plugga igår så jag kunde hitta på nåt roligt idag. Så blev inte fallet.

Mjukis hade spelat lite Wii och lät det stå på så jag tog tillfället i akt och spelade lite jag med. Det va ändå några veckor sen jag spelade sist. Mitt favoritspel på Wii Sport Resort är pingis-spelet. Dock så va jag inte så duktig. Men igår så gick jag från nybörjare till PROFFS! :D Det tog hela dagen dock. Man blir ju helt beronde av sånt där.. Farligt!

Nu ska jag bara spela tre omgångar sen MÅSTE jag sätta igång!! MÅSTE! Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anna Hylander

Hej!



Hur är det? Det var ett tag sedan vi hördes nu. Något nytt som hänt? Hur är livet som gft?



Kram

2009-09-01 @ 21:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0