Vilka äventyr.

Idag så va den första dagen i mitt nya liv.. med körkort och bil. Det va underbart och nu i efterhand så kan jag inte förstå hur jag kunde vänta så här länge med att skaffa mitt amerikanska körkort. Men som Lisa skriver i sin blogg, så är inte jag heller så bra på det jag behöver göra, men väldigt bra på det jag måste göra.

Jag körde till jobbet i morse,  körde sen iväg en runda på lunchen och tog med mig min arbetskamrat Victory. Efter jobbet så körde jag till mataffären och handlade middag och lite annat som behövdes. Köra köra köra... det va så skönt och vilken frihet.

Den som är gladast att jag fått körkort är nog min sambo som slipper vara min schuför hela tiden. :D

Nu sitter jag i soffan och borde verkligen plugga, istället har jag fastnat i TV-tittande och Nanny 911. Det är lite kul att se eftersom man själv varit en nanny.

Imorgon jobbar jag bara halvdag.. dååå då ska jag ta tag i plugg, städning och tvättning :D (Eller hur ?!)

Kommentarer
Postat av: frida-stina

Meeeeen gumman! GRATTIS! vad härligt:) håll dig borta från att kissa i byxan på vägarna bara;)Loooove o GRATTIS igen, finally!

2009-04-17 @ 15:23:30
Postat av: systeryster

STORT GRATTIS TILL KÖRKORTET!!!! Hoppas du kör säkert på vägarna nu i 5-filiga landet;) PUSS proppen

2009-04-17 @ 23:24:16
Postat av: malin

GRATTIS TILL KÖRKORTET :-) Kram

2009-04-20 @ 09:03:31
URL: http://www.madicken.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0