Valborg

Nu önskar jag att jag vore i Sverige. Fint väder, grillning, god mat, alkohol, massor av vänner, skratt och musik. Kan det bli mycket bättre än så?!

Här firas inte valborg så just nu sitter jag och pluggar. Jag fick  inte gå till jobbet idag eftersom dom inte tyckte att jag va inte va 100% frisk. Alla är så nojiga för att dom ska få grissjukan. :P

Eftersom jag ligger ganska efter pluggmässigt och en hel del i mitt hem att ta hand om så gör det inte sååååå mycket. Men ändå. Så sjuk är jag ju inte.. ahh ja..

Hoppas att alla har en trevlig valborg och en skön ledig dag imorgon (fredag), och att ni är riktigt bakis... för det kommer inte jag att va!!!
MOHAHAHAHA!


(Bilden är snodd från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0