Sommarkänslor

Det är dagar som denna som gör att jag verkligen älskar att bo i södra Kalifornien. Det är 35 grader varmt ute och sol. Egentligen gillar jag inte när det är över 30 grader men idag va det väldigt trevligt. Det har varit grilldofter från alla olika hörn och kanter. Mmmmmmm... I like!

Killarna som bor snett nedanför oss har spelat massa härligt musik hela dagen och nu spelas det reggae. Va tvungen att kika ner och titta efter vad dom egentligen gjorde, och blev lite chockad över att det va ett helt gäng där nere, i bara överkroppar. Så jag smygtog en bild :D
 

Man ser inte det så bra men det är massor av folk under taket  också.

Min skoldag kändes givande och nu har jag inte lika mycket panik över mitt prov på onsdag.
Ikväll blir det tacogratäng och "svärisarna" kommer över och gör oss sällskap.
Det känns härligt att leva idag :D

Kommentarer
Postat av: Frida

nej det är sant, det behöver man inte, men det är ju rätt mycket papper att fixa, kan vara lättare som sagt om man åker till landet för första gången.

det är ju mycket här som är jääte annorlunda emot sverige och många tror ju att det bara är att åka hit och att allt ska lösa sig, riktigt så är det ju inte.

2009-04-21 @ 02:49:53
URL: http://crush.blogg.se/
Postat av: Anna Hylander

Det låter riktigt skönt! Här har värmen börjat komma lite smått och då blir vi svenskar tokiga. Skönt att höra att du har det bra. Lycka till på provet imorgon. Tycker om dig!

2009-04-21 @ 09:59:01
Postat av: lizan

ohhhh... är det snygga grannar som bor där nu eller är dom lika knarkiga och härla som förut? ;)

2009-04-21 @ 10:45:44
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: Frida

SV: just nu jobbar jag som au-pair, men jag ska börja plugga om några månader.

2009-04-22 @ 05:15:19
URL: http://crush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0