Fortfarande Saknad

Stackars lille Thor och hans mamma Mia. Jag vet inte om ni kommer ihåg men jag skrev ett inlägg i mitten av februari om att lille Thor, ett år blev kidnappad den 14 februari i Los Angeles.

Baby Thor och kidnapparen, Andrew Wang.

Camilla har skrivit om allt som har hänt på hennes blogg och uppdaterar så mycket hon kan. Det finns även en hemsida som man kan besöka för att få mer information.

Det finns många sätt man kan hjälpa till, även om man inte bor i Los Angeles-området och kan hålla utkik. Man kan donera pengar till Mia så att hon har råd att ha en privat detektiv då LAPD (polisen) har "för mycket att göra" och inte kan ge sin fulla energi på kidnappningen. Gå in på hemsidan eller på Camillas blogg för att få mer information om hur ni kan bidra med en slant.

Det finns även en namninsamling där man skriver ner sitt namn som kan hjälpa till för att få detta fallet mer uppmärksammat. Ju mer uppmärksamhet detta får desto bättre.. då är chansen större att hitta lille Thor så att han kan få komma hem till sin mamma igen.

Lite snabb info om Thor Danielsson Wang: Den 14 februari 2009 så försvann den svenske medborgaren Thor Danielsson Wang, 1 år, under ett umgänge med sin pappa i Kalifornien, USA. Risken är stor att pappan redan har lämnat landet med barnet, ev. till Argentina eller Taiwan. Hans svenska mamma Mia Danielsson har ensam vårdnad om pojken och ammade honom fortfarande när han försvann.

Ja, i alla fall så kan ni läsa mer om vad som har hänt antingen här eller här.

Camillas blogg: http://caluas.blogspot.com/
Thors hemsida: http://thorwang.wordpress.com/
Namninsamlingen: http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=3187

Camilla, rätta mig gärna om jag har fel om nånting eller du vill att jag ska lägga till nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0