Deklaration

Idag försov jag mig och bestämde mig för att skolka för första gången denna terminen. Har varit på ALLA min lektioner än så länge så jag tänkte att idag kan jag få stanna hemma. Jag har även rätt bra koll så jag kan plugga hemifrån.

Håller på med min amerikanska deklaration och det är piss. Det är jobbigt att fylla i allt och framförallt svårt. Det finns företag som hjälper en online på internet, och det va det jag använde mig av i lördags. Blev överlycklig för jag skulle få tillbaka pengar. Det va väldigt smidigt då programmet räknade ut allt åt en och hittade dom bästa lösningarna och på vilket sätt jag skulle få tillbaka mest. Dom skickar även in det till en så man behöver inte göra nånting.

MEN.. så fick jag reda på att jag får inte göra en så kallad "e-file" utan måste skicka in alla papperna för hand eftersom jag är en internationell student. Skit också!!!!!! Nu blev allt mycket svårare.

Kommentarer
Postat av: helen

usch

jag får lite svårt att andas bara av att läsa det, haha.

2009-04-14 @ 12:21:03
URL: http://helenseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0