Bästa timingen

Just nu är det full rulle. Flytta, plugga, jobba, städa och allt där i mellan.

Ja, för det första så har både jag och Mjukis väldigt mycket nu. Han på jobbet och jag i skolan, så att flytta just nu är väldigt stressigt. Som tur va så började vi en helg "för tidigt" med att flytta alla stora möbler och saker, så nu har vi en vecka på oss med resten. I måndags så vaknade vi båda två av att vi inte mådde så bra. Så nu har vi varit sängliggandes i två dagar.. på en liten uppblåsbar madrass :D

Det är inte "Swine Flu" för er som blev lite rädda när ni läste detta. Vi har inte varit i Mexiko eller varit i kontakt med någon som varit det. Så vi är säkra, än så länge. Det pratas ju hel del om det här nu, men det verkar som att läget är under kontroll. När jag kollade på nyheterna sist så är det folk i längst ner i södra delen av Kaliforninen som har blivit smittade, alltså runt San Diego. Ingen i Orange county*, La county eller Ventura county (där jag  bor) har fått det.
*County = ungefär motsvarande län

Nu är jag tillbaka till skola och plugg. Det är så mycket så att jag inte riktigt vet vart jag ska börja. Ligger ju två dagar efter, minst! Baaaah!


Kommer sakna vår underbara utsikt :(
Förlåt att jag tjatar om det....


Kommentarer
Postat av: lizan

tjata på du! ;)



lycka till med allt, och försök hitta lugnet i kaoset!? :D

2009-04-29 @ 22:31:51
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0