APRIL APRIL

Jag vet inte om någon hann läsa mitt "lilla" aprilskämt här nedan nu innan jag avslöjar mig.

Det är alltså INTE sant att vi ska flytta till Sverige i maj. Just nu skulle det va skönt att få komma hem till Sverige en sväng. Fast jag är ju en fattig student så det är inte aktuellt just nu.. kanske om jag vinner på lotto :D

Jag lyckades i alla fall lura både Emelie och Mjukis pappa med mitt aprilskämt så jag är rätt nöjd.

Mjukis lyckades nästan att lura mig till att byta kanal för att titta på dom brytande nyheterna om att Obama hade blivit skjuten :P Men i samma sekund som jag skulle trycka ner knappen så kom jag på det... att det är "APRIL APRIL DIN DUMMA SILL.. JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL...."-dagen.

Jag klarar ju sällan hålla ett skämt särskilt länge.. och att hålla sig hela natten känns lite taskigt plus att jag inte vill bli väckt i onödan :D För nu är det dags för sängen!

Kommentarer
Postat av: lizan

hahahahaha... :D



tur att jag inte hann läsa skämtet, jag hade blitt förbannad på er! ;)

2009-04-02 @ 17:21:17
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahaha....ja tänk vilket elakt aprilskämt igentligen...alla som saknar dig där hemma blir helt överlyckliga av att läsa för att sen få sina förhoppningar sönderslgana..haha...



Ska bli sjukt kul imorgon :)

2009-04-03 @ 01:00:26
URL: http://emeliea.wordpress.com
Postat av: frazor

garv.

Det var banne mig det otåligaste jävla aprilskämt jag sett tror jag. :D

2009-04-03 @ 07:26:10
Postat av: helen



haha!

som en 3åring som leker kurragömma och ropar

"HÄR ÄR JAAA!"

2009-04-06 @ 02:53:52
URL: http://helenseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0