Kan man plugga fööör mycket?

Åhh så störigt.. nu har jag pluggat en massa i "onödan". Först så hade vi inget quiz i min hälsoklass o jag som va superförberedd på deto sen så va inte mitt tyskaprov idag utan på TISDAG. Det e ju jättedumt för nu kan jag inte åka ner o möta Lotta o Majsan på LAX på tisdag. Dom landar precis när jag har mitt prov så jag får försöka hitta nån bra lösning på hur dom ska ta sej hit.

Det ända som e lite positivt är att mitt accountingprov e över o att jag kommer faktiskt va hyffsat förberedd pluggmässigt inför nästa skolväcka.

Nu e mjukens föräldrar tillbaka i U S and A. Dom hade med sej en jättestor lösgodispåse :D LYCKA! sen lite annat smått o gott som kebabsås (finns inte här). Lizan hade köpt en jättefin tröja till mej rån ESPRIT som överraskning. TACK SÅ MYCKET! :D Så igår så träffades vi o åt middag med deras kompisar. Vi åt middag i hamnen o för mej blev det grillad laxsallad med avokado medans alla andra åt Fish and Chips. Här e utsikten från restaurangen!


Anledningen till att jag klarade av att avstå från den väldigt goda Fishen o Chipsen va att jag hade ätit en massa pizza till lunch. Dom hade en stor pizzalunch på jobbet för alla som hade varit med o hjälpt till på deras In Service Day för ca en månad sen. Jag hjälpte ju till i hela tre eller fyra dagar med att fylla "goodiebags" *pust*


Ps. Lisa... asiaten med "skägg" på mittenbilden.. det e Viktory :D Ds.

Nu sitter jag o väntar på att mjuken ska komma hem från jobbet.. på nåt konstigt sätt har jag lyckats prata mej ur att laga middag ikväll o att vi ska åka till Panda Express o äta.. lite imponerad av mej själv faktiskt.. hehe

Nä strax dags att åka....
Over and Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0