STORA dömmar

Satt o slötittade på TV. Det handlade om en kines som heter Sun Ming Ming. Han hade flyttat till USA för att uppfylla sin strora dröm, nämligen att spela basket i NBA. Anledningen till att han va med i programmet va dock inte enbart detta. Han är nämligen en av dom längsta spelarna i världen som spelat professionell basket. Han är 236 cm!! Trots att detta e rätt så utstickande så va det ändå inte det som fånga min uppmärksamhet. Det som fick mej att vakna till var att han började nämligen spela basket på MIN SKOLA, Ventura College. Så dom visade en massa bilder från campuset. :D Helt plötsligt så va jag inte lika slö längre. Skit coolt juh! :D


Han står lixom vanligt på marken o LÄGGER i bollen :D

Anledningen till att han va så lång va för att han hade en hjärntumör som gjorde att han inte slutade växa. Men kunde till slut få den bortopererad efter en pengainsamling. Sjukvården här e ju inte speciellt billig. :P Han har även varit med i filmen Rush Hour 3 :D

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Frida

duuuu. lyxdonna. NJUUUUT av värmen. själv har jag idag fått gå in o lägga mig i ett solarium för att få lite värme. dessutom höll det i typ tio minuter efteråt. SVIIIINKALLT här hemm. o ändå är det typ runt tio grader. förstår inte hur jag ska överleva sen...:/ hoppas iaf att allt är bra med er. har du fått mitt mejl? pusss

2008-10-13 @ 15:42:14
URL: http://livetlevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0