Generellt

Det har varit en väldigt lugn helg hittills. Men det kommer väl ändra sej ikväll. :D Vi ska nämligen till... trumvirrvel....
Halloween Horror Nights på Universal Studios!!
Jag har nämt det tidigare att jag skulle dit men det blev inte då.. men nu har vi biljetter o allt. Berättar mer om det när jag varit där. Men jag ser veeeerkligen fram emot det :D

Som sagt så har helgen varit väldigt lugn. Fredagen så gjorde vi inte så mycket. Vi åkte o hämtade mjukens nya gevärr som han hade fått av sin chef sen blev det McDonalds till middag :P

Igår (lördag) så va vi en sväng på gymmet på förrmiddagen o vid lunch så åkte vi till en utomhus-skjutbana i bergen ovanför Santa Barbara. Det går inte riktigt att föklara hur fin utsikten e där uppe o det går inte heller att fånga med min dåliga kamera. Men ack så vackert..
Efter ett försök att plugga så blev jag sugen på Tacopaj.. (tack Anna för ditt goda recept)..Så vi åkte o handlade. Köpte allt som behövdes. Va lite lat så jag köpte färdig pajbotten... :P men gud så bra det va :D Köpte även lite Häagen-Dazs glass för att det va på extrapris. Sen efter pajen så kollade vi på film och åt glass, chips och salsa..mmm..

Nu behöver jag dock sätta igång med pluggandet eftersom jag har två prov nu i början av veckan.. pust.



Over and Out!

Kommentarer
Postat av: lizan

Jag vill ha en full rapport om halloween horror night!!!! bara så du vet! :)

2008-10-27 @ 13:58:03
URL: http://lazertomte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0