"Dreaming of a whiiiiite X-mas.."

Jag fick ett sms innan idag av mamma om att det SNÖAR hemma i Sverigelandet.. :D Satan i gatan lixom.. Här skiner solen som alltid. Det känns himla skumt att det e så här varmt o soligt i november.

När jag jobbar så hinner jag sällan titta ut o det e dessutom mörka glas så det känns som att det skulle va mörkt ute. Fast jag blir lika förvånad varje gång jag tittar ut o det e soligt. Jag borde ju ändå ha vant mej nu tycker man.. men men.

Idag har varit en stressig dag på jobbet o fick inte gjort allt som jag skulle, trots att ja stressade som en idot. Har jag i alla fall nåt att göra på måndag :P

Idag så ska vi hem till Karina o Mike.. dom ska ha BBQ o sen blir det filmkväll. Vet inte så mycket mer än så.. men det känns kul att hitta på nåt annat. Denna veckan har inte varit så rolig. Mjuken har haft maginfluensa o sen har han även jobbat kväll två dagar. Så det ska bli kul att få hitta på nåt o se nåt annat en våra "fyra" väggar.

Idag så ringde även min älskade Frida :D Tyvärr missade jag hennes samtal pga jobb, men det va så härligt att höra hennes vackra stämma på mitt "voice mail". Miiiiiissssss Yoooooouu!!



Min fiiiinna Fridi-stini...! <3

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: frida-stina

men sööööta lilla stjärt! saknar dig massos!!

2008-11-22 @ 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0