Det kanske kommer en förändring..

Ja jag vet att jag e ganska sen på det.. :P Men ja... Obama vann!! Wooohoo!

Det känns rätt häftigt att få ha varit på plats under valet och "the making of history".

Jag väntade ganska tålmodigt på att mjuken skulle komma hem från jobbet så vi kunde gå ner till vallokalen, eftersom han får rösta.  Jag fick till och med stå med när han fyllde i blanketterna/valsedeln. Förutom att välja president så väljer man även senat för Kalifornien och denna gången tog man även ställning (ja eller nej) till 12 st olika propositioner.

När vi va klara så åkte vi hem till mjukens föräldrar o följde valet hemma hos dom...

Måste säga att jag e imponerad av både Obamas och McCains "tacktal".
Ska bli spännade att se hur det här kommer att bli..




Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Carmen

Skönt att Obama vann, på något vis. Vet inte om det egentligen skiljer så mkt mellan demokraternas och republikanernas politik, men kanske lite? :o9

2008-11-07 @ 15:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0