Datanörden is back

Idag har jag pratat mycket. och klockan är bara halv tre på dagen här. Klockan börjar bli läggdags för många hemma i Sverige dock. Men i alla fall så har jag pratat mycket idag.. roligt :D Ja har pratat med mamma o pappa i telefon, Majsan, Louise, Frida, Lizan, Louise, Frida o Mattias på msn (plus lite "löst" med annat trevligt folk) o så har jag pratat med Lotta på Skype som jag intsallerade idag o så en liten snabb runda med Lars. Härligt att höra din röst "sneeckan"! Så himla bra att internet finns.. jag vet inte hur jag skulle orka va så långt hemifrån annars om jag inte kunde hålla kontakten med alla på ett sånt här bra sätt.

Jag e så lycklig över att min dator har kommit. (Det kanske märks, det e det ända jag pratar om nu för tiden) Den gör mitt liv så mycket smidigare. Jag har lite dåligt samvete för att jag bara har suttit hemma framför datorn i helgen, speciellt när det e så fint väder. Men Mjukis e fin han, han tröstade mej med att det alltid e fint väder här :P och det e ju faktiskt sant.

Ska inte sitta inne hela dagen i alla fall..
Ikväll så ska vi träfffa Lana o äta Sushi och gå på bio :D mmm sushi.... Vi ska se på den nya filmen:
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian.



Hoppas att eran helg har varit bra. Min har varit lugn o skön!

Over and out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0