Busy busy..

Ja nu va det ju väldigt längesen jag skrev.. men det har varit fullt ös medvetslös.
Jag tänkte göra en liten lista över vad som hänt senaste tiden..
  • Blivit klar med mitt International Business Export Project ( fick A hihi) trots jobbiga klasskamrater.
  • Va i San Pedro/Long Beach o tittade på en utställning som en svensk tjej, Anna Erneholm, hade där både målningar o skulturer.
  • Lunchat på Donlad Trumps Golf Club
  • Besökt Wayfarers Chapel, som är en kyrka gjord mer eller mindre av glas.
  • Börjat ett jobb. Jag jobbar som Student Assistent på Ventura County Community College District. Gör diverse kontors göra tex kopierar, sortera papper (filing) och sitter i reseptionsdisken.
  • Beach Clean-up (som Psykologi klubben på skolan arrangerade).
  • Kollat på film :P
  • Jobbat som FAN
  • PLUGGAT.. shit pommes vad jag har pluggat.
  • Påbörjat mina finals. Hade två tuffa igår.. sååååå jääkla skönt att dom e över.. tre gjorda nu.. en kvar.
  • nämnde jag att ja hade jobbat o pluggat?
  • Inte städat eller tvättat :P här ser ut som kriget nu, bara en parantes...
  • Barbeque med de internationella studenterna på skolan. Skolan arrangerar det i slutet på varje termin.
  • Igår va vi o käkade middag med "svärmor" o hennes kompisar på en skitcool restaurang som heter Islands.
  • Somna på soffan kl tio en fredag :P
Ja det e lite snabbt vad som hänt nu sen 27 april. Men nu e jag i alla fall inte sååå upptagen så nu kanske jag kan va en lite mer aktiv bloggare.

Ett par andra saker som har hänt är att jag kämpar med att få in min dator genom tullen.. den har varit där i snart två veckor. men för hoppningsvis så ska det problemet väl vara löst snart.

Håller även på att kollar upp biljetter till sverige.. det har varit och är ett jäkla pill.. usch.. vill bara få det gjort. Planen är att jag ska komma till Sverige ungefär 26 juni till 15 juli.. så det e dom datumarna jag jobbar med just nu.. men jag kommer uppdatera mer när jag vet..

Har hört lite här o där att ni har fint väder i Sverige.. härligt härligt. Senaste veckan så har det bara vatt gråa moln här :( men det gör mej inget för jag har ju bara varit inomhus :D

Hoppas att ni är ute o njuter av det härliga vädret o inte läser detta.. fy på er i så fall .. :P

(KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM STÖRRE!)



Jag avslutar med en bild på mej o Zeak.. han är en counseler på skolan :D

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Lina Alm

Heeey! Fullt upp ser jag! Grattis till jobbet och lycka till med de sista finals :) Vi ses när du kommer hem i sommar! Puss o kraaaam!

2008-05-12 @ 08:41:29
Postat av: Mammie

Hej min duktiga tjej!

Snyggt jobbat med skolan.

Hoppas tullen släppt datorn nu.

Massaor av soliga kramar från hemmet på Nya Kungsgården.

2008-05-16 @ 13:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0