Äntligen!

Nu har min älskade lilla dator kommit. Som jag har väntat.. den gick sönder runt den 20 dec. Yaaaaaaaaaay! Har suttit halva dagen på balkongen o installerat o pillat o grejat o haft mej. Skönt väder ute!

Nu har jag slutat skolan och det va så skönt när jag i onsdags hade mitt sista slutprov. Fast det känndes lite trist oxå.. det va lite öde på skolan för att dom flesta hade väl redan klarat av alla sina prov o ja.. det e ju lite kul att gå i skolan trots allt. Som tur e så har jag mitt jobb. Ska jobba 35 timmar i veckan så att jag inte dör av tristess.

En anna kul nyhet är att vi har fått nya grannar. Det e två tjejer som ska jobba på ett sjukhus här i Ventura o e precis klara med sina utbildingar nere på UCLA. Vet inte så mycket om den ena tjejen men hon som vi har träffat är jättetrevlig o e 28 år. Så det ska bli kul o lära känna dom. :D Yay kompisar!! *hoppas* Snart så lämnar ju Frida mej *snyft snyft* (i juli)

Nåt annat kul som har hänt är att jag bokat biljett hem till Sverige! Åker från LAX (Los Angeles flygplats) den 25 juni o e framme den 26, sen stannar jag tills den 15 juli. En vecka kommer dock "gå bort" på Roskilde Festivalen. Det e tyvärr inte så många bra band (vad dag vet) i år.. men det kan ju bli kul o intressant.
Planerar att se bla: Radiohead, The Raveonettes och Spleen United (Lotta säger att dom e bra).
Gå in på     http://www.roskilde-festival.dk/2008/forside/program/bands/      för att kolla hela bandlistan.

Men men framför allt så åker jag dit för att umgås med "gänget" o stämningen, all musik e bara bonus.
Dessa bilder e för gamla tider skull :D (klicka för att se större) och jag vet att det inte e dom mest smickrande bilderna på oss :P



Jag har haft lite problem  med att logga in o suttit förbannad i två dagar på att jag inte kunde få blogga så nu har glömt hälften av vad  jag ville ha sagt :P men men...

So far so good.. Over and out!

Kommentarer
Postat av: sagaelina

åh du kommer hem!! då vet jag en som vill träffas minsann... :) vad har du mer för planer? håller du dig i änglastaden? pussbabe

2008-05-18 @ 11:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0