Mitt liv med musikens talan

I dag har jag gjort ett litet "musiktest"! :D

Har snott listan från Lizans blogg!
Sätt din musikspelare på shuffle och få ditt liv klart för dig!

1. Hur mår du idag?
FutureSex/LoveSound        okeeeejj.. hahha
(med Justin Timberlake)            

2. Kommer du komma långt i livet?
No One Knows                 lite osäkert där då alltså ja..
(med Queens of the Stone Age)          

3. Hur ser dina vänner på dig?
Heartbeats      haha ja jag kan inte hjälpa att jag får era hjärtan att slå..
(med The Knife)

4. Kommer du gifta dig?
Wake Up Call       okeeejj o vad menas med detta då? e det positivt eller negativt?
(med Maroon 5)

5. Vilken är ditt livs themesong?

Kärlekens Bandvagn      hehe
(med Tmbuktu)

6. Vad är ditt livs historia?
Fly On the Wall      hehe vad menas med detta då?
(med Eskobar)

7. Hur är skolan/jobbet för dig?
Martyr       hahah inte så bra då med andra ord.. hahah
(med Depeche Mode)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Nothing Els Matters    "Se aldrig bakåt. Känn aldrig inåt. Var alltid uppåt" citat från Yrrol
(med Metallica)

9. Hur kommer morgondagen att vara?
Meds        ojdå.. kommer det va en sån jobbig dag :/
(med Placebo)

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Average Cell            ja vi e ju lite vanliga men ändå sitter vi ihop.. eller nåt..
(med Suredo)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
The Fallen                ojdå... ingen bra vecka med andra ord..
(med Franz Ferdinand)

12. Vilken sång beskriver dig bäst?

Reise, Reise          ja jag e väl ute på mitt livs resa :P
(med Rammstein)

13. Hur är det med ditt liv?

I Want You Around          ja det e ju alltid trevligt att dela livet med nån :P
(med The Ramones)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?

Revolt III        haha..  jag älskar ju Kent så det e väl rätt lägligt att spela kent åtminsone..
(med Kent)

15. Hur ser världen på dig?
Spiderwebs                haha okeeej? fastnar man hos/för mej eller?
(med No Doubt)

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Sumix        jag vet inte vad det betyder?? hur tolkar man det då?
(med Native American ... det e ett indianband)

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Feuer Frei       (betyder Skjut när du vill/ Öppna eld.. typ)    hehe
(med Rammstein)

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Everybody´s Gonna Be Happy       ja det e ju det jag brukar säga.. så jag vet inte om den va så mörk o hemlig :P
(med Queens of the Stone Age)

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Summer Love/ Set the Mood Prelude         ojojoj!!
(med Justin Timberlake)

20. Hur kan du göra dig själv glad?
Follow the Corps Back home        ååhh menas det med att jag ska flytta med till Sverige sen? :D
(med Placebo)

21. Kommer du någonsin ha barn?

Thats the Way ( My Love Is)       oo det lät positivt :D
(med Smushing Pumpkins)

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?

Fall to Pieces         ja det gjorde allt när jag träffade honom :D allt blev rätt bra till slut.
(med Velvet Revolver)

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Månadens Erbjudande         hehe jag kommer sitta där o dra gamla historier.. månades tips o lärdom...
(med Kent)

24. Några tips från dig?
Lose Myself            vad e det för ett tips?
(med Depeche Mode)

25. Hur kommer du att bli igenkänd?
A French Love           Mon ami! eller nåt. (kan inte franska...)
(med Anna Ternheim)

26. Vilken är din danssång?

Sweet Sacrifice          hehe.. vad det jag som gav upp eller dansen som gav upp mej?
(med Evanescence)

Detta kan man ju tolka som man vill :D

Det va allt för nu!
Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihi.. vilken rolig grej... kanske man borde prova på=) Kram

2008-06-05 @ 21:44:08
URL: http://svendler.blogspot.com
Postat av: sagaelina

vilket jobb att vara fyndig rakt igenom... minsann!

2008-06-09 @ 23:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0