Glau Missommar!

Glad Midsommar!

Jag e allt lite avundsjuk nu när jag vet att "alla" e lediga o ska fira midsommar. Här i USA får man minsann inte va ledig FAST man e från Svergie. Lite taskigt tycker jag :P


Fast jag kommer fira midsommar i helgen, i Santa Barbara. Först på lördag ska jag, Frida o Mjukis ha vår egna lilla midsommarfest. Sill, nubbe (o köttbullar), o jordgubbar. Det ända vi kommer "sakna" är det obligatoriska midsommarvädret.. dvs regnet.. MOHAHAHA!
På söndag kommer det firas mer midsommar med ett svenskt gäng med sina respektive o barn. En liten favorit i repris från 2006.

Som sagt. Glad Midsommar o ta det lugnt med spriten..hehe ;)

Idag så va jag en riktig hurtbulle o tog mej i kragen o gick en motionsrunda. Usch va det e svårt att komma igång när man har haft paus o dessutom varit lite sjuk. Måste bli av med mitt "sambohull". Plus att kondisen har tydligen tagit semester eller rymt. Fick nog för lite uppmärksamhet. Vild gissning :P

Till dagens ära fick det bli Grekisk sallad :D
 

Jo en sak till.. Idag så brann det jättemycket mellan där jag bor o mitt jobb, uppe i bergen. Man kunde se eldflammorna från fönsterna på mitt jobb. Massor med brun rök oxå. Som tur va så blev ingen skadad. Men det fick igång snacket på tanterna på jobbet :D

Det va allt för nu. Ska åka till Target nu tänkte jag.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, jag lovar att ta det lugnt med spriten, vi vet ju ALLA hur det blir annars:P Btw, kan meddela att det svenska midsommarvädert inte har svikit norrland:S Glad Midsommar! Kraaaam

2008-06-20 @ 10:13:49
Postat av: lizan

jag vill också bo på eran balkong! muttrar fula ord ;)

2008-06-21 @ 01:08:03
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Postat av: Jennie

Midsommar hos Totte i Aggarp blev faktiskt, tro det eller ej, utan regn!!

Snart kommer du..antar att du räknar dagarna!! Ses snart! kram

2008-06-22 @ 21:14:00
URL: http://svendler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0