Plugg plugg plugg..

och lite mer plugg.. det e ungefär så mina dagar ser ut denna veckan.. :S

Fast jag tog mej tiden att gå på "International Students BBQ" i måndags. Det va rätt trevligt med en liten paus..


Nu när jag ändå e klar med dagens läxa tänkte jag faktiskt göra mjuken sällskap i sängen framför TVn. Om jag har tur kanske det börjar nåt intressant nu kl 22.00.

Imorgon återupptar jag veckans tema, dvs. plugg plugg plugg.. tänkte ta mej till jobbet oxå en sväng.. behöver ju tjäna pengar med..  :P

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Bettie

du ar utmanad ;) (kolla min blogg!)

2008-12-10 @ 07:44:55
URL: http://www.mylifeaftersweden.com
Postat av: frida-stina

söööötaste du! pluggi pluggi pluggi! visst är det kul? har tenta nu på lördag så kan säg att vi lever lite likt:P fast jag typ inte ser ngra palmer, inte ser ngn sol.. hihi men hoppas snart på att få se DIG! min egna sol!! har du tid o ses ngt när ni e hemma? har ju liksom inte planterat ngt. fast fattar att du har massa andra o fler du vill se, vi sågs ju ändå sist... LOVE! puss

2008-12-10 @ 08:29:39
Postat av: Emelie

Du är så duktigt så!!! förstår inte hur jag ska klara att plugga så snart...kommer säkert knäcka mig själv :P

2008-12-10 @ 09:42:10
Postat av: Mammie

Du är som vanligt duktig och kämpar på!

Alla snälla barn får julklapp.

Snart ses vi :)



2008-12-10 @ 13:16:04
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Om intresse finns för ny design till din blogg kika in hos mig! Ha en fortsatt trevlig dag :)

2008-12-10 @ 13:20:57
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0