Nybörjar'n

Jaha.. det e väl typ bara att börja från typ början.
Först o främst e jag inte nån som älskar att skriva så där jättemycket men ja.. jag ska försöka. För er som inte känner mej så tänkte jag ge en liten kort presentation.
Jo jag heter Marie jag kommer från lilla Ängelholm i skåne men bor just nu i Ventura i Kalifornien som ligger ca 1-1,5 timme norr om Los Angeles. Jag bor här med min pojkvän o pluggar Business på Ventura College.
Det får va allt för nu...

Ja till alla er andra som jag känner.. Heeeeej! :D
Det va ett tag sen :P
Jo.. just nu sitter jag o funderar på vilket jag ska plugga först.. matte eller skriva klart min bit av ett projektarbete inom International Business. Det e rätt mycket i skolan nu o lärarna försöker hinna med att ge oss så mycket som möjligt o klämma in lite prova o arbeten innan det e dags för Finals, vilket är om två veckor.
Har precis haft besök i två veckor av min pojkvän Mjukis kompis Pelle o hans tjej Carmen. Vi har haft jättekul men man e rätt slut nu efteråt. Dom har fått klara sej rätt mycket själva men vi har hunnit hitta på lite i alla fall. Första helgen så va vi i Las Vegas o gjorde även en tripp till Grand Canyon. Andra helgen så turistade vi i LA och såg alla klassiska saker som tex: China Town, Hollywood, Hollywoodhills, Rodeo Drive, Beverly Hills o Santa Monica. När vi va i Santa Monica passade vi på att ta en flygtur med våran pilot Mjukis över LA området. Dagen efter spenderade vi på Universal Studios. Det va jättekul! Roligast va nog "spökhuset" jag skrek o skrattade så jag höll på att kissa på mej :D I LOVE IT!

Ja i helgen så händer det oxå lite roliga saker hoppas jag. Det e "Art Walk" o så planerar jag en tripp upp till Santa Barbra o hälsa på min älskade Frida som jag inte träffat på evigheter. :D

Det va allt för nu...

image4image2image3
Over and out!

Kommentarer
Postat av: pedatte

Det var fina bilder. Snygg pojkvän också :) . Men en min åsikt blir en blogg intressant när du utrycker dina känslor över något. Något aktuellt i ditt liv.

2008-04-26 @ 06:39:57
Postat av: Jennie

Hej gumman! Kul att du skaffat en blogg!! Älskar att läsa bloggar!=) Ta gärna en titt i min med... ska bli bättre på uppdateringar nu tänkte jag=)
Hoppas allt är bra med dig over there!
KRAM

2008-04-26 @ 09:38:41
URL: http://svendler.blogspot.com/
Postat av: sagaelina

hej sweedie!!
helt underbar med en blogg, får jag bli din första stammis? jaa! tack o bock! hoppas du har det strålande bra där borta! puss

2008-04-26 @ 10:08:48
Postat av: Malin Larsson

Hej Marie!! Vad roligt att du har börjat blogga! jag är verkligen så himla avis ¨på dig som bor i USA. Jag vill också dit och plugga/jobba. Vill inte vara här hemma... Men men, får se vad man kan hitta på. Kram på dig tjejen!!

2008-04-27 @ 13:07:56
Postat av: emma stierna

hallå supertjejen

vad roligt att läsa om vad som händer i ditt liv där borta på andra sidan jordklotet.

Det låter som du lever livet, trots mkt skola =), fortsätt njut av livet och informera oss.

ha det bäst kram

2008-04-27 @ 20:45:27
Postat av: Erik S

tråkigt liv... NOT

Själv räknar jag matte...

Orkade inte läsa det senaste inlägget, skummade bara lite. Prova med styckeindelning:P Det skulle pigga upp:D

JAG VILL TILLBAKA!!

2008-04-29 @ 00:01:56
Postat av: Niki

Äntligen min älskade vän!!! Saknar dig som fan!!1

Pussar i massor

2008-05-02 @ 22:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0